fb

Nejčastější dotazy a odpovědi

Kde je možné produkty Bustinol koupit?

Naše produkty si můžete koupit přímo zde, na našich stránkách. Vše máme skladem a odesíláme bleskově, ke každé objednávce máme právě teď dárek navíc!
Dále spolupracujeme s řadou lékárenských, kosmetických a jiných beauty subjektů a naše produkty tak můžete najít i zde. Mezi tyto partnery například patří: www.mall.cz, www.prozdravi.cz, www.lekarna.cz a řada dalších.

Jaké jsou možnosti dopravy?

Balíčky do České republiky posíláme přes Českou poštu (Balík do ruky, Balík na poštu, Balíkovna), PPL , GLS a také přes Zásilkovnu. Vše máme skladem a odesíláme ihned po kontrole platby. , takže odesíláme opravdu hned.  Doručujeme také na Slovensko. Pokud nemáte registraci v členství MyBUSTINOL,  máte dopravu nad 500,- Kč zdarma.  Pro ostatní je doprava zdarma při nákupu nad 1 600,- Kč, veškeré další informace najdete v sekci Doprava a platba. - ZDE

Jak se dá na e-shopu zaplatit?

Zaplatit svou objednávku u nás můžete hned několika způsoby. Umožňujeme platbu kartou předem (ihned po vytvoření objednávky), rychlým bankovním převodem (ihned po vytvoření objednávky), klasickým bankovním převodem (ihned po vytvoření objednávky) nebo na dobírku (zaplatíte až při jejím převzetí, hotově nebo kartou). Všechny další informace k platebním metodám najdete v sekci Doprava a platba - ZDE

Mám slevový kód. Jak a kde ho mám zadat? 

Pokud od nás máte slevový kód, jeho uplatnění je velmi jednoduché a tady je návod:
1. Nejprve si vyberte produkt nebo produkty a vložte jej do košíku.
2. Přejděte do košíku.
3. V prvním kroku košíku zadejte daný slevový kód do políčka ,, Slevový kód?,, a následně klikněte na tlačítko ,,Použít,,.
4. A je to! Kód se následně načte a vy rovnou uvidíte, kolik jste ušetřili.
5. Pokud máte více vygenerovaných kódů pokračujte vložením dalšího kódu a klikněte na tlačítko,,Použít,,

Slevový kód nemám. Jak jej můžu získat?

Slevové kódy posíláme vždy jednou za čas odběratelům našeho newsletteru a také fanouškům na Instagramu a Facebooku.
Pokud jste ale u nás už v minulosti nakoupili, byli jste spokojeni a nám pošlete svou proměnu, nebo napíšete recenzi na Heuréku nebo Facebook, velmi rádi Vám vytvoříme speciální slevový kód na Vaši příští objednávku. Stačí před objednáním jen napsat předem, kde byla recenze udělena nebo proměna poslána (napsat nám můžete na info@bustinol.cz, na Instagram nebo Facebook).

Je možné produkty po zakoupení také vrátit?

Samozřejmě! Do 14 dnů u nás můžete nerozbalené a nepoužité produkty vrátit bez udání důvodu. Do 2 let uplatnit reklamaci, pokud produkty přišel vadný, nebo jinak poškozený. Tento proces je u nás velmi jednoduchý a vše najdete v sekci Vrácení a reklamace. - ZDE

Slevové body co je to ? a kde je získám?

Slevové body získávají registrovaní uživatelé do našeho e-shopu. Slevové body B získáváte automaticky při každé objednávce a jejich počet se Vám generuje také automaticky. 

Jak a kde mohu uplatnit Slevové body?

Přehled o počtu Vašich slevových bodů B naleznete v sekci ”osobní účet”. Pokud budete chtít proměnit Vaše získané slevové body za skutečnou slevu, zadejte tento požadavek při dalším nákupu v košíku a automaticky se Vám vygeneruje slevový kód, který Vám zašleme na Váš email. Poté stačí kód zkopírovat a v košíku tento kód vložte do políčka “Slevové kódy”, dále  “Pokračovat” a máte hotovo.

Mám kosmetický salón, kadeřnictví, e-shop.. a chci Bustinol prodávat. Je to možné?

Tato možnost je samozřejmě dostupná, velmi rádi se na spolupráci domluvíme!
Nabízíme velkoobchodní odběr našich produktů pro ty, kteří mají například kadeřnictví, kosmetický salón, nehtové studio, lékařskou praxi, e-shop a další obdobný typ pracoviště. Kontaktujte nás prosím na e-mailovou info@bustinol.cz a následně se s Vámi spojíme a vše dále domluvíme.
https://www.bustinol.cz/spoluprace/ -  ZDE

Mám dotaz ke konkrétnímu produktu. Kde najdu tyto informace? 

Zajímá Vás třeba, jaké složení mají kapsle Bustinol? Nebo jestli můžete užívat kolagenový beauty drink MyFEMM v období těhotenství nebo kojení? Zkrátka jakýkoliv dotaz tykající se konkrétního produktu, nebo jeho složení? 
V tom případě se prosím podívejte do detailu konkrétního produktu, který Vás zajímá. Všechny jde najdeteZDE

U každého produktu pak najdete v popisu záložku SLOŽENÍ a záložku FAQs. V záložce SLOŽENÍ najdete kompletní složení daného produktu a v záložce FAQs pak ty dotazy, které nám chodí nejčastěji a zajímají nejvíce zákazníků. 
Pokud by se ovšem stalo, že nenajdete to, co zrovna potřebujete, neváhejte nás kontaktovat skrze e-mail: podpora@bustinol.cz a obratem se Vám budeme snažit odpovědět. 

close Nákupní košík

Registrovat se

Nová registrace

Máte již účet?
Přihlásit se - Resetovat heslo