fb

V případě nedostatků či výrobních vad tyto vyřešíme bezodkladně a k vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do 7 dnů).

Kdy můžete reklamovat?

Odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. U produktů je vždy vyznačena doba použitelnosti, odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu).

Jaká práva máte při reklamaci?

V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě dárkové či slevové poukázky.

Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.

Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny.

Pokud jde zároveň o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.

Jak postupovat při reklamaci?

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu:

STOREMAN.cz, Vrchlického 338/3, 460 01 Liberec 1, (OC Merkur)

společně s vyplněným reklamačním formulářem.

O průběhu reklamace, zejména o jejím přijetí, vyřízení či zamítnutí vás budeme písemně informovat prostřednictvím e-mailových nebo textových zpráv. Můžeme se s vámi spojit také telefonicky.

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávněni odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost.

Kontakty

Veškeré dotazy ohledně reklamace vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na:

e-mailu info@bustinol.cz nebo na tel. čísle +420 840 444 111 (bustinol info linka).

close Nákupní košík

Registrovat se

Nová registrace

Máte již účet?
Přihlásit se - Resetovat heslo